Az irodai asszisztens szolgáltatásom keretein belül ugyanazokat a szolgáltatásokat kapod meg, mint távmunkában, de ezt a Te irodádban vagy üzletedben végzem.

Ideális lehet neked, ha

  • ha nem bízol a távmunkában
  • ha speciális okból jobbnak látod nem távmunkába kiadni (pl. saját motiváció, speciális webáruház esetek)
  • ha szeretnéd látni és tanulni is miközben készülnek a feladatok

Az irodai asszisztens szolgáltatás nem jelenti azt hogy az alkalmazottad leszek. Továbbra is alvállalkozód leszek, így nem várhatod el tőlem, hogy a hét minden napját nálad töltsem.

Az irodai asszisztens szolgáltatás maximum heti 2 napot jelent 4 óra (+ összesen 2 óra szünet) időtartamban, előre meghatározott napokon.

Konzultáció esetén a konzultáció időtartamára vonatkozóan, óránként 10 perc szünettel.

Irodai asszisztens árak (felár)

Budapest területén – 1.990 Ft /alkalom

Fejér és Pest megye területén – 4.490 Ft /alkalom

Bács-Kiskun, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom,
Nógrád és Tolna megye területén – 6.490 Ft /alkalom

Baranya, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Győr-Moson-Sopron,
Hajdú-Bihar és Veszprém megye területén – 8.990 Ft /alkalom

Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Vas és Zala megye területén – 11.490 Ft /alkalom